Follow Me ;

Tuesday, April 12, 2011

~kawan aku yang paling aku sayang sampai bila2~

 name budak comil ni SHEYRA.. comil kan dia..ramai org ckp,,yg dia ni kembar aku..muka dy same x dgn aku ??kite orang kawan dh lame..sejak darjah 1 lagi..aku sayang dia cgt2 ,,dia ni dah mcm adik aku taok!! sayang kau lah nyah!! hehhehe..dia ni mix chinese..aku ni lak bese2 jek.hehehe,,x comil mcm dia..huuhuhuhu..rindu nak tido bilik koh!! bole men romen2 ... hehehe..
budak yg tersenyum lebar ni pulak NADHIRAH,,but aku panggel dia EYRA or NAD jerk.,,cantek kan dia..suka kawan ngn dia..coz dia ni satu kepala ngn aku dol.lagi satu aku suka dressup dia..GEMPAK+SEXY doh..kalah aku..ahhahak.dia ni lo aku BEDMOOD,,suka sangat wat muka FEIMAU+MATA JULING..SUMPAH lawak gile..huhu. masok air kalo hangout ngn dia ni!! if kiteowg tak tahu nk g mne? msti carek mangse tok kuar..hahahak.tol x DEYRA YUMINA..
 budak gendut alah2 chubby ni pulak PIEJA..hehhehe..dulu dia ni musoh ketat aku kat skool time form 1 and 2 ..dia dengki ngn aku..then kerek gile lo pandang aku..yerlah..dulu aku ni FAMOUS kat skool..hahahahk..then time form 3.,tibe satu kelas ngn minah ni..tibe2 jd kawan bestie lak en.huhu..suka kawan ngn dia ni..aku n deyra suka ejek dia PIEJA BONCIT..huhuu..
jgn marah eh adik pieja..sayang kao sanadsanad..
cantek x minah ni..cantek gile kan..name dia NADIRA..but aku juz panggel dia NANA jerk..name manje dia lak CIPIKA CIPIKI..heheheh..aku knl ngn dia ni dari ex kapel aku HEYKAl ..huhuhu..dulu aku mmg bengang ngn dia ni.bole dikatakan musuh gak lah coz time aku kapel ngn HEYKAL,,bole lak dia kontek lg ngn ex aku...tp bile dh lame2 jd bek lah pulak kan.xbek tao musoh2 lame..TUHAN marah,,SUMPAH time aku 1st  meet dia at JJ BUKIT TiNGGi KLAnG.cantek gila lah dia ni...jeles pon ade gak ouh!!dh lah putey.,comil lah tuh..cube korang tgok dia SMILE..sweet kan dia.mane x nye..dia ni MIX CHINISE..anak owg kaya..hehe..kalo lah bole tukar muka ngn dia..dh lame aku nk tukar tao..huhu..ramai owg ckp dia combonk..tp sebenarnye tak pon..lame x meet dia..MISS u..ILY NANA,,
 budak kecik ni pulak eykin..aku lagi suka ngn dia ni..dh lah kecik.comil pulak tuh.aku suka tengok kulit dia,,berseh jerk,,gebu lah tuh.hahahak..jeles pon ade tao tao2..tp tak payah nak jeles cgt lah kan..ape kurang nye aku,hahhak.pasan lak aku ni kan kan,,hehehe..dulu dia ni sexy doh.but now dia dah taubat nasuha,,dah pakai tudong,.tutop aurat!! aku?? bila lg erk??hmm..
name yg alah2 halim pakai tudong ni lak TATY NERD..comil tak dia..huhu..dia ni kalao bak gelak2..bagilah kat dia..gelak tak henti2 mcm MONYET ouh..hahahhak.kalo aku ngn dia bergabong sekali dua..lagilah mcm MONYET..SUMPAH hepy gila dol kawan ngn dia ni..asyik wat aku gelak jerk..sampai x terhenti2 pulak tuh..huhuuhu..
pic yg korang tgok ni lak name dia ZULAIKHA HARIS..aku pggel dia LEKA jerk..dia ni lg lah HOT GURL!! pndai dressup..suka tgok dressup dia ..kadang2 aku nk jd mcm dia..tp xbole..coz aku ni bese2 jerk..x pndai dressup mcm kwn2 aku..hmm..so kite kene jd diri sendiri..xperlu lah nk ikot orang..RITE?? comil kan dia..untong sape dpt dia ni..comil..sayang kat ko LEKA..dh lame kite x MEET kan syg!!
dia ni pulak diyanna..miss gila kat u.lame kite tak kontek kan..cantek kan dia..SUMPAH cantek gila..jeles pon ade dol..aku suka tengok muka dia..bapak comil gila vavi..dia ni SUMPAH PLAY GURL GILA BABIK..kalah aku doh!! mula2 aku knl dia ni..sombonk gila vavi doh!! bapak kerek pon ade..tp bila dh kenal same dia..rupanyer2 dia ni PERAMAH orangnyer..lembut pulak tuh..CANTEK X dia ni?? memang lah cantek..mama n papa dia mix..aperlah..sayang u cgt2 diyanna..
 name budak comil alarh2 ucuk ni pulak NADIA..dia ni kan owgnye sopan santon..lemah lembut gila..pandai pulak tuh dia ni..kadang2 aku rase malu ngn dia pon ade..yerlah ..aku ni kan terok..so aku rase mcm tak layak kawan ngn budak bek ni..hehehe..tapi tak pe..dia pon tak kisah..ngn dia ni..aku kurang rapat sgt lah..
name dia korang mesti tahu kan..MUSTAHIL lo x tahu..BELLA ni lah budak paling comil yg aku pnh jumpe..hihiilo depan2 lgi ah comil doh!!geram gile aku..ase nk cubit jerk pipi dia tao..cmne aku leh kenal ngn dia ni..di kp..then dia ckp aku COMIL..hahahak..sumpah lawak..padahal dia yg comil..dia ni pendek je..chubby lak tuh..tp sumpah comil doh!! JELES2!! huuuhu..
sape budak ni cutenye face dia kan..sape lg kalo bkn AIN JEFRI..aku pggel dia AIN jerk..owgnyer kecik2 jerk..hehehhe..aku pon xtahu cmne leh knl dia..dia yg kontek aku dulu..pasal kerry agaknyer kot..huhu..aku suka tgok face dia.cute ouh..dia ni kalo korang tgok dia...pandang owg kerek gile vavi ouh..sumpah takot..tp kan lo dia SMILE..cute gile ouh!!budak ni snob gile dol ngn aku..rase nk lempang jek minah ni..hahahhak.guro jerk...tp dia oke lah!! MISS GILE LAH KAT KAO AIN SNOB!!
name dia ni lak KERRY,,actually dia ni baek tao..but if dh gadoh ngn dia ni..memang terok lah..sume rahsia kite dia bongkarkan kat family dia o kawan2 dia pangai kite..memang mcm sial lah kan..kadang2 aku bengang ngn dia ni..tak bole simpan rahsia..,mcm babik pon ade pangai dia ni..GERAM gila arh aku..ish!! ifkoh bace blog aku..jgn marah oke!! bende kenyataan dol..so koh kene lah accept oke ape yg aku ckp kan ni!! walocmner skali pon..aku tak kan lupakan kao!! tq!!
akhir sekali budak ni..name dia EFFy..heheh..dia ni owg nyer lagi lah kecik dol..pastuh make up tebal gila babik..ntah pape ntah..xpayah nk make up cgt lah kawan..ihihi..aku kenal dia dari kecik lagi..ehehe..dia ni MINAH REMPIT SEJATI..hahahk..GELI lak aku..eh effy,bile lah koh nk berubah kan  ish3..zaman rempit dh mampos lah weh.heheh..jgn marah tao..guro jerk dol..hahahahak.dia ni kan spm pon..byk x amek..ape lah nak jadi kao ni kan kawan..aku sayang kat kao sgt2 tao..
Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.