Follow Me ;

Tuesday, April 12, 2011

ape masalah kau ha?? tak puas hati ek??

hey..apa masalah kao sebenarnye,,tak puas hati dgn aku ke??ha?? bgoslah if koh dah FUCK ngn aku..mmg aku nk koh FUCK aku pon..supaya koh tahu pangai aku sebenarnye oke!! koh nak awein dulu?? g matilah koh..ade aku kisah?? biar aku hidop ngn cara aku sendiri oke!! koh tak payah nk sebok2 hal aku sume..suka hati akulah nak kuar ngn sape pon..yg koh sebok knp?? bkn aku gf koh pon kan?? so apa ade hal?? KESAH?? yg koh sebok jage hal aku apahal?? jage lah diri koh sendiri oke! penyebok mcm owg kampong jerk!! argh!!!! TENSION lak aku ngn kao ni!! huh!! eh?? perlu ker koh nk cerita kat kawan2 kao pasal keburukan pangai aku ha?? bila aku burukkan kao..tahu lak koh nak malu kan.. eiiiyeeww!! sedar2 lah diri koh tuh siket oke!! eh..4 YOUR INFORMATION..aku tak kapel pon ngn kawan koh tuh,, STUPID!! yg koh g percaye ckp aku apahal?? so mmg ternyata koh mmg bodoh oke!! aku pon tahu lah dia ade gf n kapel ngn sape?? so tak ade makna aku nk kapel ngn dia oke!!  pikeq lah weh... tak kan aku nk kapel ngn dia.. aku pon xknl n xpnh jmpe pon membe koh tuh!!  huh!! n listen here!! koh xperlu lah nk cite kat KEYO pasal kebukan aku oke!! FULLSTOP!!!
Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.