Follow Me ;

Sunday, April 24, 2011

beg duit hilang...sial..n mmg sial

hmm...mlm td aku kuar ngn kawan2 aku lepak ..then time uh nk beli air ..time uh beg tuh ade lg.. pastuh kan ..aku letak kat bawah seet kete ..then aku kuar lepak ngn ericx.. borak2 .. pastuh dh balek umah .. aku tak perasan lah yg beg duit tuh ade ngn aku lg or x?? hmmm... pastuh kan ..kol 2 aku baru bagon tido.. then dh mandi2 sume.. pastuh aku baru pasan time tuh ,,mane beg duit aku ..ade ke x ni?? hmmm... aku syg beg duit merah tuh sgt2 .. bermakne bg aku n byk kenangan.. hmm.. dalam tuh ade iC aku,,buku maybank,,duit tak seberape ade rm160..n mcm2 lah .. hmmm.. ase nak nenges jerk .. tp mmg dh nanges pon ..hmm.. mcm ne bole hilang kan..mmg sial lah kan..tp tak silap aku..time aku balek kuar kete tuh .. mmg tak ade ngn aku ..sumpah doh..aku ingat2 balek..mmg tak ade..hmmm...sape lah yg amek kan ..mmg aku tak kan maap kan dia smpai mati.. PUKIMAKS!!! SYIAL2.. SUMPAH aku bengang ngn owg yg amek tuh!! hidop koh tak kan SELAMAT lah BABIK!! kawan,, tak kawan lah kan ..ade aku kesah !!! LANCRIK!!!
Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.