Follow Me ;

Sunday, August 7, 2011

masok air sekejap sebelom pergi keje..





6/8/2011
sabtu



assalammualaikum everyone...hahhahak..masok air kan aku.snap2 pic bodo2 jerk..hahahhak.actually aku xde keje time ni..tuh masok air..huhuu..sambel tunggu pija siap2 ..ha..nak cite sal name budak (BEBY PIEJA) ni..dia ni memang pemalas nak g keje..ade jerk alasan dia nak bg..menyampah lak aku..bengang pon ade..mule2 susah nak bangon..aku dah ngamok..baru nak bangon..hahhahahk..pemalas nye budak..tuh lah bontot dah berat sangat..bongok tol..tuh lah malas nak bangon..ish3..pieja2...len kali jgn buat lagi yew..aku sayang kao sangat2 lah..hehehhe <3 ..  hahhahak..aku tahu aku xcantek+comel mcm korang..KESAH PULAK AKU ?? tapi xpe..aku bersyukur ape yg aku ade..ni semua anugerah tuhan(ALLAH) so..kite kene lah bersyukur ape yg ade pade diri kite..betol x kawan2..hehehhe
Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.