Follow Me ;

Friday, June 10, 2011

1st time meet at ROOFTOP

 4/6/2011
at  rooftop bb..
8pm


 

Korang kenal x pic sape kat sebelah aku niyh kalao tak si HEYKAL SINCLAIR..ehhehehhehe..aku xtahu mcm mane aku bole terjumpe ngn dia..hahahhahak.,,mule2 mcm niyh...kiteowg memang dah rancang nak jumpe kat key-el ..tp kan..time sabtu tuh dia mesej aku..tanyer kat mane...but ak xreply..coz xde kedit lorh...hahahahk..pastuh time tuh aku lepak ngn YUCHA...korang kenal YUCHA kan..mestilah korang kenal ngn budak suara hot tuh..hahahahk..LEPAK2 then aku ikot lah YUCHA g ROOFTOP coz dia nak lepak ngn KAK MASHA...pastuh kan...aku datang jerk ROOFTOP ade orang pandang2 aku...aku pon naek pelek dah..apehal lah budak ni pandang2 aku..xpuas hati ke ape!! then ade TWINS pulak..aku pon mcm kenal jerk budak niyh!! then  aku tanyerlah KAK MASHA tuh HEYKAL ngn TWINS dia kan..upernyer betol..dowang ade tanyer kat KAK MASHA..aku niyh AWEIN kan..hahahahk,,,upernyer betol lah si budak uh HEYKAL...then aku ade mesej dia...aku ckp lah...combonk lah kan xnk tegor..then dia ckp lah..mane ade dia combonk..hahahhak...gadoh2 dalam mesej..then dia ajak lepak kat tabble dia..mule2 aku xnk..coz segan lah..ramia cgt kawan dia uh!! ahhahahak..then tinggal lah dia ngn kembar dia kat tabble yg dia duduk uh..baru aku datang lepak ngn  dia...hihihi..lepak2 sekejap..then dia nak (snap pic) ngn aku..aku xnk lah...hahhahahk..mane xnyer muke aku dah lah berpeluh2..then sakai gile time tuh!! dengan rambot aku basah coz aku niyh cepat berpeluh..memang sakai lah kan...wat lawak betol lah aku niyh kan..hehehe..pastuh dia pujok2 aku nak jugak (snap pic) ngn aku..5 minet kemudian...aku pon OKEY jerlah..wat kenangan lah kan...
hehe..then pas (snap pic tuh) aku tewos balek..coz aku penat lorh...ihihi..btw tq lorh HEYKAL,,nak jugak (snap pic) ngn i yg selekeh niyh..huhu..u baek sangat2,,,hepy dapat jumpe u walopon sekejap jerk,,hehehe..nanti bulan 7 kite meet lagi eh,,
-KAMI HANYE SEKADAR TTM-
~LOVE U TOO PRINCE HEYKAL ~




Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.